Grabbar på scen

I kväll har jag varit på konsert. Jag har sett Takida. Pia har tjatat i typ två månader om att vi ska gå och se dem, men jag tvekade länge. Ända tills jag fick se att Sonic Syndicate också skulle spela.  :P
Det var jag, Pia, Laila och Tina som gick på konserten. Det blev en ganska nykter kväll för det visade sig att de inte sålde öl där!  :(  Pia påpekade flera gånger att hon var törstig, men till ingen nytta eftersom det enda som fanns att köpa var vatten och läsk!  :S
Sonic Syndicate - Tredje gången som jag såg dem live. Tyvärr alldeles för kort speltid, men sååå bra!
Takida - Bättre än förväntat. Eller rättare sagt; jag hade inga förväntningar eftersom jag hittills inte varit något större fan. (Jag gick ju mest för att se S.S.) Men de var bra, och de levererade. Helt ok!
Det blev ju inte sämre av att det fanns något trevligt på scen att titta på, och det gäller även (och kanske framför allt) grabbarna i Sonic Syndicate.  ;P  *Dreglade lite lagom på konserten*


Kommentarer
Postat av: kusin

ja visst är dom fina i S.S!

2009-11-22 @ 10:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0