Tandvärk!

I dag var jag hos tandläkaren igen. Den provisoriska lagningen togs bort och sedan lagades hålet ännu en gång. Får se om det blir bättre den här gången.  :S  Just nu betvivlar jag det; sedan bedövningen släppte i eftermiddags har jag haft grym tandvärk! Det är mycket värre än första gången jag lagade hålet för ca. två månader sedan.  :(  Det är så pass illa att jag som nästan aldrig tar piller mot något faktiskt funderar på att ta värktabletter nu. I alla fall något innan jag lägger mig, för jag lär nog inte kunna somna med den här värken. Vågar inte ens tänka på hur länge den kommer att sitta i. Flera månader upp till ett år i värsta fall om man har otur, enligt tandläkaren.  :S  *Hoppas inte*

Jag fick ju även boka en ny tid till de två hål som fortfarande väntar på lagning. Det var ju dem jag egentligen skulle ha fått lagade i dag om inte den första lagningen hade strulat så här. Tid för de två fick jag den 22/12!  :O  Jajemen! Jag ser ju verkligen inte fram emot att kanske sitta där på julafton och ha ont i hela jäkla munnen! Tänk om jag har så ont att jag inte kan tugga på varken höger eller vänster sida! Hur kul är det? Och vad gör jag då? Kör julmaten i en mixer och dricker den?  *Urrkk!!!*  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0