Återträff

I går var jag på återträff med mitt gamla jobb. Vi brukar försöka ses ett par gånger per år, men senast var i början av december förra året, så det är alltså nästan ett år sedan sist.
Vi träffades för att äta mat på "De Klomp". Det var ganska bra uppslutning den här gången också; vi var 11 stycken, alltså ungefär så många som vi brukar vara. Ett par stycken som oftast brukar vara med kom inte, men en annan som inte har varit med på många år kom. Roligt att han ville och kunde den här gången!
För min del blev det inte så sent. Lotta hade med sig sin 6-månaders son och åkte hem ganska tidigt. Eftersom hon ville ha sällskap till parkeringshuset så gick jag när hon gick, och som tack för att jag följde med henne så skjutsade hon mig hem.  :o)



Jag åt De Klomp´s egen hamburgare.  *Gott*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0