Familje-söndag

I dag blev det en tripp hem till familjen. Först tittade jag in hos pappa. Hos honom blir det nästan alltid turbobesök, så även i dag. Efter ungefär fem minuter fick han för sig att det var dags att gå i väg och spela på hästar eller vad det nu var han skulle spela på. Det är hans sätt att antyda att nu räcker det med besök för den här gången.  :P
Då gick jag hem till mormor och morfar där det vankades mat. Lite senare dök även min morbror, kusin och kusinbarn upp där.  :)  Lilla Mike sög på min näsa, så jag hade bebis-dregel långt upp i näsan en bra stund efter det.  ;/
När jag var där passade jag på att röja runt lite i mormor´s garderob, så nu har jag outfiten klar till 80-talsfesten som jag ska på om ett par veckor.  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0