Ilsken

Jag är på så fruktansvärt dåligt humör!  ;(  Jag är arg, förbannad, ilsken, irriterad och jävligt less!!!

För det första har jag haft en usel vecka i butiken. Jävla skit!  :(  *Måste få in pengar nu!*

För det andra så måste jag ringa till tandläkaren i morgon och fråga om jag får komma tidigare. Jag har ju en inbokad tid om tre veckor när jag ska laga de två kvarvarande hålen. Men sedan i torsdags kväll kan jag inte äta för att det ilar jävligt mycket där jag lagade ett hål för ca en månad sedan. Jag vet inte om det är lagningen som har gått sönder, eller om det är innanför lagningen, eller kanske rent av ett nytt hål brevid lagningen. Jävligt ont gör det i alla fall när jag tuggar på den sidan.  :(  *Ser tusenlapparna flyga iväg*

För det tredje, och det som jag just nu är mest arg och irriterad på är mitt jävla förbannade skit-bredband. Det har faktiskt inte fungerat särskilt bra någon gång sedan jag skaffade mobilt bredband för 14 månader sedan. Det är ofta ganska segt, jag får nästan varje gång jag är ute på nätet starta om datorn 2-3 gånger för att få igång nätet igen, och "Servern kunde inte hittas" är den vanligaste sidan jag ser när jag surfar. Men den sista veckan har det varit för jävligt dåligt. I fredags kväll kom jag inte ens ut på nätet. Det hjälpte inte ens att jag startade om datorn SEX (!) gånger.  :(  Så i går gick jag till Telenorbutiken och gnällde lite och lämnade in mitt modem. (Jag tror iofs inte att det är modemet det är fel på) Under tiden som de kollar det får jag låna ett s.k. låne-modem. I går em när jag skulle ansluta det så stod det att det kanske använder ett utländskt nät och det kan medföra ytterligare kostnader.  :O  Så jag vågade inte testa det i går. Gick tillbaka till deras butik i dag igen och gnällde lite mer. Killen sa att den använder Telenor SE trots att det står annorlunda i anslutningsmeddelandet. Då talade jag om för honom att jag chansar inte, och om jag ska använda det här låne-modemet tills jag får tillbaka mitt eget så vill jag ha skriftligt på att jag inte behöver betala ett enda öre om det dyker upp kostnader på tusentals kronor på mina fakturor. Jag fick skriftligt på det!  :)  Tur för Telenor!
Nu surfar jag alltså med hjälp av låne-modemet. Och gissa vad?!? Jag har redan fått starta om datorn TRE GÅNGER!!!  ;(

Det bara kokar i mig nu. Jag är så fruktansvärt frustrerad över all jävla skit. Jag har varit på så dåligt humör sedan i fredags, och jag skulle verkligen behöva något att avreagera mig på. Typ en stor sandsäck eller något annat som jag kan använda som slagpåse.  ;(  *Vill bara skrika och slå omkring mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0