Låt honom stanna där!

Det är en sak som jag inte riktigt förstår. Den där terrorist-svensken har ju tydligen blivit tagen för andra gången med misstanke om eventuella terroristplaner och samröre med al-Qaida. Jag förstod inte varför Sverige envisades med att få hem honom för några år sedan när han satt inspärrad på Guantanamo. Varför vill vi ha sådana idioter i vårt land? Nu har han ju då alltså blivit gripen igen, i Pakistan den här gången. Enligt en av våra stora dagstidningar beskrivs han som "en mycket farlig person". Trots det ska nu en av våra kända toppadvokater ta sig an hans fall. VARFÖR ska vi ta hem honom till Sverige igen??? Kan vi inte bara låta honom sitta i Pakistanskt fängelse och ruttna bort?!? VARFÖR ska vi lägga en massa skattepengar på honom??? Kan vi inte lägga dem på något bättre och framför allt viktigare i stället?!? Jag förstår inte...  :/

Kommentarer
Postat av: bobokrull

är personen svensk medborgare så kommer svenska regeringen göra allt dom kan för att få hem honom, själv så tycker jag att han kan stanna kvar där nere.

2009-09-15 @ 17:56:12
Postat av: Pernilla

Precis,eftersom han är svensk på pappret,så blir det ju såhär,idiot eller inte.

2009-09-15 @ 19:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0