Missade

Näpp, det blev ingen träning för mig i dag. Jag fegade ur.  :(  Nej, det gjorde jag faktiskt inte. Visst var jag lite nervös för hur det skulle gå med muskeln, men den riktiga anledningen till att jag inte tränade är att jag missade tiden! Passet började 18.50 men jag hade fått för mig att det började 19.20, så jag hann inte hem efter jobbet för att byta till träningskläder och sedan ta mig till gymmet innan det började. SURT!  :(  Men det kanske inte var meningen att jag skulle träna i dag, nu får jag vila muskeln lite till.
Jag satsar på konditionspasset nästa torsdag i stället, och eftersom jag missade passet i dag så tänkte jag nog köra ett annat konditionspass på måndag. Det är kortare, bara en halvtimma, men jag tänkte att det kanske kan vara bra att börja med det för att låta muskeln "känna sig för" lite.

Förresten, i dag är det 3 månader till julafton!  :P  *Ho ho ho*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0