Skönt ute

Vilket härligt väder det har varit i dag! Man kan ju knappt tro att det är snart är slutet på september! Jag passade på och gav mig ut på en timma power-walk. Eller, så mycket power var det inte i walken som det brukar vara. Jag vågade helt enkelt inte ta i så mycket som jag brukar med tanke på min trasiga vadmuskel. Även om jag inte har ont längre så har jag fortfarande känningar.  :S  Det var i vilket fall som helst skönt att vara ute och gå.

Senare på eftermiddagen gick jag ut med Otis för att han skulle få lite frisk luft. Tilda ville som vanligt inte, så jag lät henne slippa den här gången.

I morgon är det ny vecka igen. Hoppas att det blir en bra vecka! Jag behöver det.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0