Färdig! :)

Jag är KLAR!!!  :)  Klockan 08.00 i morse blev jag helt färdig med bokföringen. Då hade jag inte sovit en sekund sedan jag vaknade klockan åtta i går morse. Jag hade inte ens varit i närheten av en liggande position; jag satt uppe och jobbade utan avbrott hela natten. Jag har jobbat, jag har slitit och jag har kämpat, men jag hann färdigt och i dag var jag hos revisorn och lämnade allt. Det känns jättebra!  :)
Jag var så klart supertrött hela natten, och vid fem-tiden i morse var det riktigt tungt. Jag tror att jag aldrig har varit så trött någon gång som jag har varit i dag. Varken min hjärna eller min kropp har fungerat som vanligt, och jag har varit nära att tuppa av flera gånger. Men bokföringen är klar och det är huvudsaken!  :P  *Sååå nöjd*

Nu = SOVA!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad bra =)

2010-04-02 @ 02:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0