Ont i fingret

I dag var första söndagen på evigheter som jag inte hade en massa MÅSTEN att göra. Jag har iofs en massa som jag BORDE göra, men inget som MÅSTE ske nu snart, på stört, genast. Det är sååå skönt!  :)

Otis och jag var inte riktigt överens när jag skulle ge honom hans medicin i dag, så han råkade bita mig i pekfingret. Det blev ett litet litet litet sår på ovansidan av fingret, och eftersom jag vet att det kan sluta med blodförgiftning på grund av bakterierna i en katts mun så tvättade jag det så klart direkt. Några timmar senare började det att göra väldigt ont på undersidan av fingret. När jag tittade efter så såg jag ett liiiiiiiiiitet märke (syns knappt), men fingret är också svullet runt märket och känner man på det så är det hårt. Nu har jag haft ganska ont i fingret hela kvällen, så jag börjar fundera på om jag kanske borde ringa sjukvårdsupplysningen och fråga dem om det är läge för en stelkrampsspruta.  :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0