Julafton

Det blev en helt ok julafton, precis som jag trodde. I stället för att som vanligt vara hos min mormor och morfar, så var vi hos min kusin och hennes familj. Vi hade ju knytis, och det fungerade jättebra. I år kom även Tomten, mest för lilla Mike´s skull. Han var inte ett dugg rädd för Tomten, han gav honom t.o.m. flera bamsekramar när han skulle gå.  :)
Jag har visst varit snäll i år också, för jag fick en del julklappar:

Pengar, lotter, presentkort, välgörenhetsfår, tomte, coola muggar, ängel, överlevnadskit...



en bok full av nostalgi...



en av morbror egentillverkad otroligt fin klocka...



och av honom även en egentillverkad kapsylöppnare i rolig design.  ;)



*Nöjd med allt*  :)

När jag kom hem firade jag jul med kissarna. De hade sina fina röda flugor på sig medan de fick sina julklappar; olika sorters godis.  :)



Kommentarer
Postat av: bobokrull

syrran fick en likadan bok, tror nästan att jag vill låna den av henne och kolla lite, tjuvläste "okej" ibland när jag var yngre. :)

2010-12-25 @ 21:34:52
URL: http://bobokrull81.blogg.se/
Postat av: Pernilla

H hi, då får du böna och be snällt...

2010-12-29 @ 17:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0