Mår bättre

Jag mår lite bättre, men jag är fortfarande sjuk. Det värsta har nog gått över, men nu har jag ont i halsen. Det kan ju vara så att jag har fått något halsvirus. Då är det inget att göra; bara vänta ut det.  :(  Jag hade något halsvirus för några år sedan, och jag har för mig att jag hade ont i halsen i flera veckor innan det gick över.  :S

Det går ganska bra att ha Felicia här. Över förväntan faktiskt. Hon är inte lika rädd som hon var sist när hon var här. Mina kissar har varit nyfikna och kikat in i "hennes" rum genom gallret sedan hon kom, så i kväll har jag haft öppet för att de ska kunna röra sig fritt. Mest för Felicia´s skull; om hon skulle vilja röra lite mer på sig. Än så länge har hon inte velat gå ut ur rummet, men Otis har varit inne hos henne. Hon fräser och morrar lite när han kommer in, men det är inget bråk. Tilda vågar inte gå in och hälsa, men Otis går som sagt in och ut hela tiden. Får se hur länge hon blir kvar här innan hon kan flytta hem med sina människor igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0