Dags att börja planera

Det brukar komma ett telefonsamtal vid den här tiden på året, och jag funderade för ett par dagar sedan på om det skulle komma snart eller om jag kanske skulle ringa själv. Men i dag kom det! SRF-Hasse ringde för att som vanligt fråga om vi kommer i år igen.  :P  "Får vi komma igen då?" frågade jag och då svarade han på sin breda blekingska "Jeau, ni är så välkomna!" Nice!  :)
Han blev som vanligt jätteglad när jag sa att Pia följer med igen och att hon redan har köpt biljett.  ;)  Jag frågade lite om de andra gängen som brukar bo där, och han sa att det verkar som att Westman & Co kommer! Med tanke på att Westman i somras sa att det var hans sista SRF för att han börjar bli för gammal och inte orkar med festivalandet mer, så var det ett roligt besked! För tänk vad lugnt det skulle bli i huset om han inte vore där och höll igång oss hela tiden!  :P
Så nu är det dags att börja planera! Hur många, och vilka, blir vi som åker i år?  :)

I väntan på årets SRF frestar jag med ett minne från 2008.  :D


Kommentarer
Postat av: bobokrull

jag kommer garanterat, eventuellt så var en kompis till mig intresserad av att hänga med, isåfall så får vi ta egen bil ner om det inte finns plats i hyrbilen.



Det ser inte så bekvämt ut att ligga som jag ligger på bilden. :)

2010-01-20 @ 12:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0