Mat och spel

I går kväll var jag och Victoria på "Pitcher´s". Vi hade tänkt att gå till "Yogi", men så kom vi på att de har inga rättigheter för tillfället på grund av skattefiffel. Så vi valde Pitcher´s i stället. Vilken miss! De hade ingen värme, så det var skitkallt att sitta där! Vi märkte det inte först eftersom det var -15 utomhus och det var skönt att komma in, men efter en liten stund (när vi tyvärr redan hade hunnit beställa både mat och dryck) insåg vi att vi inte tinade något utan fortsatte att vara stelfrusna. Vi fick t.o.m. låna fleecefiltar av personalen, men det hjälpte inte ett dugg. Så vi kastade i oss maten och gick vidare till BK i stället där vi avrundade kvällen med en öl.

Klockan ett i natt ramlade syrran och Maria in hemma hos mig. De hade varit på någon tillställning och skulle kvarta hos mig. De var inte helt nyktra.  ;)  Syrran hade med sig spelet som hon fick av mig i julklapp, så vi drog igång ett parti. Det var skitkul! Jag vill ha det spelet själv!  :)  Vi kom inte i säng förrän närmare klockan fyra i morse, men det var det värt!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0