Nya kassan invigd

Första dagen med ny kassaapparat i dag. Roligt!  :)

Otis mår lite bättre i dag. Tror jag i alla fall. Sent i går kväll kom det upp en stor klump till av det där som eventuellt kan vara bomull, och efter det har han inte kräkts lika mycket och ofta som förut. Vad jag har sett så kom det bara upp jättelite tidigt i morse och sedan lite mitt på dagen. Han har enbart fått kokt torsk att äta sedan i går, och bara lite lite i taget. Det ska ju vara lite snällare mot magen. Tyvärr kräktes han igen för ett par timmar sedan och då var det en ordentlig hög med fisk som kom upp.  :(  Men det verkar ju i alla fall fungera lite bättre med fisken; den får åtminstone ligga kvar i magen ett tag innan den kommer upp. Torrfodret däremot var ju bara nere i magen och vände.
Jag hoppas att någonting av fisken hann gå vidare innan han kräktes upp den. Jag vill inte börja försöka med torrfodret igen förrän jag ser att något kommer ut den andra vägen. Han har inte gjort nummer två på snart tre dygn, och så länge han inte gör det så är det ju inget som passerar hela vägen genom systemet. Vi kämpar vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0