Shopping

I dag var jag och Jeanette på shoppingrunda. Men så mycket shopping som det var tänkt att bli blev det inte för min del. Först skulle jag köpa en ny skrivare eftersom min inte mår så bra. Vi var i två butiker och kollade på en massa olika modeller, och när jag väl hade bestämt mig för vilken jag vill ha så var den självklart slut.  :(  Så nu får jag vänta en vecka eller lite mer innan den kommer in i lager igen.
Sedan skulle jag köpa en värmefläkt för det är kallt som fan i butiken. Bara 16-17 grader, och det är jäkligt kallt när man inte rör sig så mycket på åtta timmar. Jag brukar vara helt stelfrusen när jag går hem från jobbet.  :/  Självklart var ju även värmefläktarna slut där vi tittade efter dem!  :(  Det är förmodligen fler än jag som är frusna nu när det är så kallt ute.
Den tredje saken som jag skulle köpa var ett par varmare vinterskor/stövlar för slit- och slängbruk, alltså ett par billiga och bekväma för vardagsanvändning. Det hittade jag i alla fall!  :)  Billiga (bara 179:-), varma och skitfula!  Men i morgon ska jag minsann inte frysa om tårna på jobbet!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0