Sportiga priser

I kväll har jag (som jag brukar varje år) tittat på "Svenska Idrottsgalan 2010". I vanlig ordning måste jag påpeka att vi har otroligt duktiga idrottare i vårt lilla land!  *Applåder*
Jag har två åsikter om årets Jerring-pris:
1) Helt rätt att Helena Jonsson vann priset!!! Hon är ju så duktig!  :o)
2) SKÖNT att inte Zlatan vann i år igen!  *Puh*

Det är för övrigt helt underbart mycket sport på tv ett tag framöver!  :D  I morgon börjar både Handbolls-EM och Konståknings-EM!!!  *Tjohoo!*  (Extra roligt med konståkningen är att världens bästa konståkare, ryssen Plusjenko, gör comeback efter några års frånvaro. Han är så himla bra!) Om 24 dagar börjar äntligen vinter-OS och då kommer jag i drygt två veckors tid att befinna mig nära tv-n så mycket som jag absolut kan! Sedan efter det är det Konståknings-VM!  :)  Och så finns det ju så klart lite annan sport också att titta på förutom allt detta... Mitt sportsliga intresse kommer definitivt att bli tillfredsställt ett tag.  *Yippie yippie yippie*  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0