Stelfrusen

Jag trodde nästan att jag skulle frysa ihjäl i butiken i dag. Det var bara 15 grader!!!  :S  Så kallt har jag inte haft där förut.  *Rekord*  Jag var helt stelfrusen redan efter bara en timma, trots dubbla tjocka tröjor och mina nya varma skor. Ok, jag frös inte om tårna, men resten av kroppen var som en fiskpinne.
Men så på eftermiddagen kom Henrik som en räddare i nöd med en kupévärmare till mig som jag får låna så länge!  :)  Fyra timmar senare hade jag fått upp temperaturen till 19 grader och jag började så smått att tina. Thank you!  *Tacksam*

Kommentarer
Postat av: kusin

du kan få låna min ac. den blir det härligt varmt av. men du får hämta den själv för den är tung som attan!

2010-01-08 @ 08:41:33
URL: http://kozzy.blogg.se/
Postat av: bobokrull

är inte värden skyldig att se till att det håller en viss standard på stället dom hyr ut? det kan ju inte vara så kul lockande för kunder att vistas där inne om det är så pass kallt.

2010-01-08 @ 19:05:37
URL: http://bobokrull81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0