Humor på rummet

Varje år på SRF är det alltid någon eller några i vårt rum som säger något roligt. I år var det en något slirig Pethra som levererade.  :)

Fredag kväll ganska sent. Vi hade besök i vårt rum av en åttabent otäck sak, och eftersom jag är livrädd för sådana så vägrade jag att sova där så länge den var kvar. M1 var dock snäll och förpassade den till andra jaktmarker. Lite senare när vi tjejer håller på och lägger oss:
Jag: -Undrar hur många av hans släktingar som ligger i min sovsäck nu?
Någon annan: -De kommer för att hämnas.
Pernilla: -De kanske biter dig i tårna.
Jag: -Jag är inte rädd för att bli biten, jag tycker bara att de är så jävla äckliga.
Pethra: -Pratar ni om spindlar? Jag trodde att ni pratade om svarta människor!

:D

Gissa om vi andra bröt ihop av skratt! Vart fick hon de "svarta människorna" ifrån? Hur skulle de få plats i min sovsäck? Och varför skulle de bita mig i tårna?!?  :P

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Asg

2010-06-16 @ 07:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0