Har tränat magmusklerna igen

Jag blev besviken på en vän i dag.  :(  Vi är inte osams eller så, men hon gjorde en sak som inte direkt underlättar för mig nu när jag har så mycket att tänka på. Trist.

Körde veckans andra träningspass efter jobbet i dag. Ska försöka hinna med ett till i helgen. Har varit ganska duktig med träningen den senaste tiden. Min vision just nu är minst två pass i veckan och helst fyra. Ibland saknar jag tiden innan butiken när jag tränade 4-5 gånger varje vecka. Men med tanke på tidsbrist och även ibland avsaknad av ork så är jag ändå ganska nöjd med två-tre pass i veckan.  :)

Kommentarer
Postat av: Susanne Karlsson

BRA JOBBAT PIA!!

2010-11-15 @ 10:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0