*Suck*

Jag borde ha anat redan när jag vaknade i morse att det skulle bli en mindre bra dag i dag.  :(  Det började med att jag försov mig. Inte lite heller, en och en halv timma! Klockan visade 09.07 när jag slog upp ögonen.  :S
Efter det bara fortsatte det. Jag kom för sent till jobbet. Jag blev irriterad på min revisor. Jag fick ett trist meddelande från en leverantör. Jag fick ett mindre roligt besked av min kontaktperson på Skatteverket. Jag hade en dålig dag i butiken. Min morfar fick åka till sjukhuset.  :(

Som om jag inte redan har tillräckligt mycket att tänka på och oroa mig för. Nej då, ge mig fler motgångar bara. Det får tydligen plats ännu mer i mitt lilla helvete. Men ärligt talat orkar jag inte med så mycket mer nu.  :(

Kommentarer
Postat av: Annette

Stor höstkram!

2010-11-06 @ 20:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0