En ny fräsch, tack!

Hur gör jag för att byta ut mig? Vart vänder jag mig för att reklamera mig?!?  :(

Jag är så jäkla less på mig nu! Inte nog med att jag är så grymt trött hela tiden; min kropp håller på att förfalla helt. Jag har ju haft otur med en del skador det senaste året, men jag har ändå försökt att tänka positivt att "det är tur att allt sitter på samma sida". Vänster knä som har gått ur led (iofs för många år sedan, men ändå), vänster vadmuskel som gick sönder och vänster vrist som jag har stukat två gånger och som fortfarande är långt ifrån bra.

Vad har hänt nu då? Jo jag var på ett step-pass efter jobbet i dag. När det var ungefär en kvart kvar fick jag en mindre rolig flash back. Helt plötsligt började det att göra jätteont högt upp i HÖGER vadmuskel! Det small inte till som det gjorde med den vänstra när den pajade för drygt ett år sedan, och det gjorde inte heller lika ont. Men det kändes tillräckligt mycket för att jag skulle bli både rädd och orolig att den nu är på väg att brista. Nu haltar jag lite och det gör ont när jag går. Frågan är hur pass skadad den är. Var det bara en sträckning? Eller har den börjat gå sönder men det går att motverka med lite vila och försiktighet? Eller är det så pass illa att det här bara är en förvarning om att den kommer att brista lika mycket som den vänstra?  :(

Fasen vad jag är less på mitt trötta huvud och min trasiga kropp!!! Varför är jag så här? Varför? VARFÖR?  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0