Ingen valvaka för mig

Dagen har varit väldigt lugn. Jag har en ordentlig huvudvärk som kom i går kväll och vägrar släppa. När syrran och Maria hade åkt hem strax efter kl. 13.00 tog jag ett par huvudvärkstabletter och sov tre timmar, men inte försvann huvudvärken för det. Nu sitter jag här och har skitont, och funderar faktiskt på att gå och lägga mig fast klockan inte ens är halv tio. Ska nog ta ett par piller till. Jag som nästan ALDRIG tar piller om jag inte har riktigt riktigt ont. Så ont har jag nu att jag till och med tar piller för andra gången i dag! Det känns som förkylningshuvudvärk, så nu är det ju bara resten som fattas; halsont, feber och en snorig näsa.  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0