Nyårsfirande

Det nya årets första dag har jag tillbringat i liggande läge. Inte på grund av nyårsfirandet i går, utan på grund av att jag har så ont i kroppen att jag är helt orörlig.  :(  Värst är det i ryggen och min högra arm, men det känns både lite här och där i resten av kroppen också. Jag brukar ju tycka att det är skönt med träningsvärk, men den här gången känns det som att jag har blivit överkörd av en ångvält. Det gör t.o.m. ont att ligga ner!  :S

Nyårsfirandet i går var ganska lugnt men trevligt. Vi var några stycken som träffades hemma hos Kicki för att äta och umgås.



Potatisgratäng, smördegsinbakat kött, ädelostsås och sallad. Supergott!



Lite senare på kvällen plockade vi fram ost, kex och frukt.



Viggo var också med. Han var lite trögstartad...



...men till slut släppte han loss ordentligt.  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0