Hmmm

Tilda har börjat bli mager.  :(  Hon har inte varit tjock, men hon har haft en mage. Men för någon vecka sedan började jag lägga märke till att hon inte har lika gosig mage längre. När jag känner på den så är det inte mycket där, och när jag lyfter henne så känner jag att hon är lättare än vad hon har varit. Tänk om det är något knas med henne?
Jag kanske har varit så fokuserad på Otis och hans veterinärbesök, piller morgon och kväll, vikt, päls, hörsel, och hur han verkar må hela tiden, att jag inte har tänkt så mycket på Tilda och hur hon mår.  :/
Jag hoppas att det inte är något allvarligt med henne. Jag ska avvakta lite och se, annars får jag ta med henne till kattdoktorn.  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0