Minns varför

I går kväll hade jag ett home-party för Pia och hennes jobbarkompisar. De bjöd mig på några öl och tyckte att jag skulle följa med dem ut efteråt. Det slutade med att jag gick till "Harry´s". Varför? Ja, det undrar jag också.  :/  Jag har inte varit där på jääättelääänge. Om jag har rätt koll så är det 2½ år sedan jag var där senast! Så fort jag klev in genom entrén kom jag ihåg varför. Jag gillar ju verkligen inte det stället! Tråkigt ställe, tråkigt folk. Dessutom kostar det 120:- att gå in + garderobsavgift på ytterligare 20:-. De borde fan betala OSS för att vi ska gå dit! Nä fy, jag gav upp strax efter kl. 01.00 och åkte hem.  :(

Jobbade ju lite i dag också. Det var faktiskt inte helt bortkastat, så jag är nöjd. I morgon bitti ska jag upp tidigt igen; dags för ett nytt besök på radion.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0