Badrumslös

Klockan 08.00 i morse stod jag redo och väntade på att hantverkaren skulle komma och börja riva mitt badrum. Två timmar senare behagade han att dyka upp! Men då enbart för att tala om att han skulle riva ett annat badrum först och komma till mig lite senare. Klockan två kom han tillbaka och började med mitt badrum! Sex timmar efter bestämd tid!  ;(  Hann han färdigt? Nej, så klart inte! Efter en och en halv timma sa han att han inte hann mer i dag utan får fortsätta i morgon. Så klockan 09.00 i morgon bitti ska han komma och riva resten. Kan jag lita på det eller kommer han efter lunch då också?
Med den här takten lär jag ju inte ha badrummet klart innan jul.  ;(

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hantverkare är kända för att aldrig komma på avtalad tid.

2011-11-08 @ 16:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0