Rockig kväll

I går var det rock n´roll i tio timmar. Vi började hos Claes med förfest/SRF-reunion. Bra musik, snacks och dricka, bildspel från SRF 2005-2011, minnesprat. Kul!  :D
Drygt tre timmar senare gick vi vidare till Monsters of Rock-festen på Konsert & Kongress. Där gick ju så klart allt i rockens tecken; rockmusik, rockmingel, rockbuffé, rockbar, rockkaraoke och så klart uppträdande av tre rockband. På scenen stod Kiss This (Kiss), Four n´ Roses (Guns n´ Roses) och Charlot the Harlot (Iron Maiden).
Jag hade jätteroligt. Jag har nog aldrig tidigare fått så många komplimanger på en och samma gång som jag fick i går; både från folk som jag känner och från helt okända människor!  :P



Jag  :)



M1 & M2



Kusin och jag



Av någon anledning kysste M2 mina fötter  :P



"The Mogge" drog ett par låtar i karaoken.



Maria och syrran rockar loss till "Iron Maiden"



"Iron Maiden"

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Och nyklippt! Skitsnyggt!!

2011-10-25 @ 10:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0