Snurrigt

Jag känner mig lite yr. Inte så lite heller förresten, ganska mycket faktiskt. Det började i kväll efter jobbet, och ända sedan jag kom hem har jag känt mig väldigt konstig i huvudet. När jag försöker att fokusera blicken så snurrar det. Som en ordentlig fylla ungefär.  :/  Undrar om det hänger ihop med att jag har haft lite känningar i halsen den senaste veckan, eller om det beror på något helt annat? Jag hoppas att det inte är något allvarligt; jag känner mig faktiskt lite orolig.  :S  Hoppas bara att det går över tills på lördag. Då måste jag ju vara frisk för då är det FEST!  :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas det bara är förkylningen som spökar :S



Jag hoppas att jag också är frisk på lördag,har blivit förkyld och hostat hela veckan :S

2011-10-20 @ 07:45:51
Postat av: Jeanette

Det kan hänga ihop med att du delade bil med mig i ett antal timmar... Det var så det började för mig.

2011-10-20 @ 09:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0