Jag är jag

I går hämtade jag ut mitt nya körkort. Då var mitt gamla körkort utgånget med två dagar, men kvinnan bakom disken godkände det så att jag fick ut mitt nya. Det var ingen tvekan om att det var jag; jag såg nästan likadan ut på det nya som det gamla, sa hon. "Du har ju nästan exakt samma frisyr som för 10 år sedan."  :)  Jag berättade för henne att jag har faktiskt hunnit med att ha både en massa andra färger på håret och dessutom ganska långt hår mellan korten; jag klippte ju det kort igen för ett halvår sedan.
Jag kan ärligt säga att jag faktiskt är väldigt nöjd med mitt nya körkort; det kommer jag inte att skämmas för att visa upp.  :o)  Men det får jag väl se som en bra bonus; huvudsaken är ju att jag kan legitimera mig i tio år till.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0