Såg jag rätt?

Skulle ner på stan förut och eftersom det regnade så tänkte jag ta bussen. Stod vid busshållplatsen här utanför på gatan när det kom en stor svart buss med tonade rutor och ett släp och åkte förbi. Tänkte inte så mycket på det förrän bussen hade passerat och jag såg baken på den. Där stod det Nightwish!  :O  Eller? Såg jag verkligen rätt?!? Jo, jag tror faktiskt att jag gjorde det. Jag hann se Nightw..., men det var definitivt deras logga med deras typsnitt, den känner jag igen.
Men vad i all världen gjorde de på vägen här utanför? Jag vet att de spelar i Göteborg i kväll (jag hade gärna varit där och sett dem!) och om de var på väg dit så borde de ju ha susat förbi stan på E4:an och inte irrat in i stan. Om de inte tog en paus här förstås, men i så fall var de på väg ut från stan åt helt fel håll; i stället för att komma ut på E4:an så körde de mot småorterna söder om stan. Det skulle ju vara något; de missar giget i kväll för att de körde fel och så småningom hamnade vilse på småvägarna nere i mörkaste småland.  :D

Kommentarer
Postat av: bobokrull

Bussföraren kanske är lika kass på att hitta rätt väg som jag. Tänker mest på när vi var på väg till sölvesborg och möttes av en skylt där det stod "välkommen till småland" :)

2012-04-10 @ 17:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0