Sh´Bam

Sitter och varvar ner lite i soffan med OS på tv-n. Det har gått i ett de tre senaste dagarna. Jag var ju som sagt iväg och jobbade ett långpass i torsdags och så jobbade jag hela dagen i går. När jag hade slutat stressade jag hem och tog en snabbdusch och kastade på mig lite kläder för att sedan stressa vidare och möta upp tjejerna på stan. Det blev inte bara trevligt; det blev riktigt roligt. Mycket öl och mycket prat och skratt. Hoppas att vi kan göra om det snart igen.  :)
Tog ingen sovmorgon i dag heller, utan gick upp ganska tidigt för att gå och träna. Det var nämligen premiär för ett nytt pass, Sh´Bam, och jag ville ju så klart vara med då. Färdigtränad stressade jag hem för att återigen ta en snabbdusch och kasta på mig lite kläder. Klockan 14.00 var det nämligen dags för 4-årskalas. Det bjöds på mycket fika och tårta och lite senare framåt kvällen bjöds det på mycket god mat.
I morgon ska jag göra ingenting, bara slappa och titta på OS hela dagen.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0