Trött

Jag har jobbat i dag igen. Ett långpass på 11,5 timme. När jag kom hem ramlade jag ner i soffan och där sitter jag nu och funderar på om jag ska släpa mig in till sängen i stället. Jag är sååå trött!  :/
Som om det inte var tillräckligt tidigt att vakna till larmet kl. 05.45 i morse, så var katterna snälla och väckte mig redan 05.10 i stället. Tackar!  :(  Yrvaken som jag var då fattade jag så klart ingenting, men det verkade som att de busade med varandra. Alla tre samtidigt!  :O  Enligt vad jag kan minnas har det inte hänt tidigare, och är det inte konstigt att de då väljer att göra det just när jag behöver sova för att jag ska gå upp tidigt? Ja ja, de små liven. Man kan ju inte bli sur på dem; de är ju så söta!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0