Byxlös

Jag har möblerat om i en garderob som är överfull med kläder. Just för att den är så fullproppad så är det jobbigt att ta kläder från den, och nu tänkte jag att den ska bli lite mer organiserat fullproppad så att jag inte drar mig för att använda kläder som finns där. Så jag plockade ut allting och plockade sedan in allt igen, men då lite mer strukturerat. Då insåg jag att jag saknar ett par byxor som borde finnas där. Det är ett par sommarbyxor i typ highwater-modell som jag köpte för några somrar sedan, men som jag inte hann använda då för det blev så dåligt väder. Nu tänkte jag börja att använda dem och skulle passa på att ta fram dem när jag ändå höll på och ordnade i garderoben. Men nu är de borta! Jag såg inte röken av dem varken när jag plockade ur garderoben eller när jag plockade in allt igen. Hur kan ett par oanvända byxor bara spårlöst försvinna från en garderob?  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0