Oj då....

Vad mycket underkläder jag har!  :O  Japp, det stämmer, det står underkläder.
I dag fick jag ett ryck och inventerade alla mina underkläder som jag i dagsläget äger, och det är MYCKET!!! Skrämmande mycket faktiskt.  :/  Jag gillar underkläder; jag tycker att det är roligt och snyggt med underkläder, och förr köpte jag underkläder ofta och mycket. Det var nästan som en hobby, och det har resulterat i min lilla samling. Jag tycker fortfarande att det är roligt med underkläder, men nu för tiden köper jag inte på samma sätt som jag gjorde förr. Efter dagens inventering får jag nog ta och hitta en annan hobby...   :/
Jösses! Jag skojar inte om jag säger att jag inte behöver köpa några fler under resten av mitt liv; jag klarar mig med de som jag redan har. För att ge en hint om hur mycket jag har så kan jag avslöja (och jag överdriver inte!!!) att om jag använder ett par trosor per dag så behöver inte jag tvätta på över två år...

Kommentarer
Postat av: kusin

tänk vad mkt tvättmedel o sköljmedel du sparar :)

2012-05-16 @ 10:37:22
URL: http://kozzyly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0