Borta och tillbaka

Jag fortsätter lite på gårdagens inlägg angående de nya oanvända sommarbyxorna som är spårlöst borta. För ett antal år sedan försvann ett par träningsbyxor av kort modell. De låg alltid i garderoben med de andra träningskläderna men så helt plötsligt var de borta. Jag letade och letade, men kunde inte hitta dem någonstans. Jag kunde inte förstå vart de hade tagit vägen men fick till slut inse att de verkligen var borta. Så plötsligt några år senare så låg de där bland de andra träningskläderna igen! Hur?  :O
Jag saknar faktiskt ett plagg till. Jag har en svart bikini som är lite av en favorit och för några år sedan försvann underdelen. Sedan dess ligger överdelen alldeles ensam och saknar trosorna som alltså är oförklarligt spårlöst borta. Jag har inte en aning om vart de har tagit vägen eller när de försvann. De bör ju ha försvunnit på något mystiskt sätt från garderoben precis som de andra kläderna. Jag menar; om man använder en bikini så borde man väl märka om man plötsligt bara har bh-n på sig? Om inte annat så borde väl åtminstone någon annan påpeka för en om man går med rumpan bar?  ;o)

Så alltså; träningsbyxorna försvann och återkom, nu saknas sommarbyxorna och bikiniunderdelen. Om jag väntar några år till kanske de på något mystiskt sätt helt plötsligt dyker upp igen de också.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0