Vad kan det vara?

Jag sitter här och lider, jag har så jädrans ont. Det började i förmiddags på vänstra sidan i nacken. Trodde att jag hade fått en släng av nackspärr så jag tänkte inte så mycket på det då. Sedan gick jag till gymmet och styrketränade. När jag höll på som bäst och lyfte vikter så började det att göra så satans ont på höger sida i nacken och upp i bakhuvudet. Jäklar alltså; jag trodde att jag skulle tuppa av.  :O
Nu har jag ont i övre delen av ryggen på baksidan av axlarna, på ovansidan av axlarna, hela nacken och upp på höger sida av bakhuvudet. Jag är stel och orörlig. Jag kan knappt sitta upprätt, jag kan inte luta mig mot ryggstödet i soffan och jag kan inte ligga ner. Det känns som världens muskelinflammation.
Om det inte är muskelinflammation så kanske jag håller på att bli sjuk och få influensa eller liknande. Tidigare i kväll dök det upp en tanke på något allvarligare så jag googlade faktiskt hjärnhinneinflammation. Jag vet nämligen att ett av symptomen till det kan vara nackont, men än så länge upplever jag inte att jag har några av de andra symptomen. Jag är dock fortfarande lite orolig att det ska vara hjärnhinneinflammation, men förhoppningsvis så är det "bara" en ordentlig muskelinflammation eller början till en dunderinfluensa.  :(
Får se hur det känns i morgon; om det inte är bättre kan jag ju i alla fall ringa till sjukvårdsupplysningen och höra vad de har att säga om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0