Helgen

 I fredags kväll var det dags för det traditionella julbordet hos syrran. Mycket mat blev det som vanligt, men däremot blev det inte lika sent som vanligt. Det var ju några barn med, så det blev en lugn tillställning.
Mycket mat blev det även i går. Då var jag på födelsedagskalas och där bjöds det på både smörgåstårta (så gott!) och tårta.
I dag har jag tvättat och tränat, och så handlade jag det som jag ska ha med mig i matväg på julafton. Jag var inte ensam i mataffären, men det var faktiskt inte så fullsmockat med folk som jag trodde att det skulle vara.  :O
 
Nu är det verkligen dags att sova; jag borde ha lagt mig för en timma sedan.  :/  I morgon bjuds det på jullunch på jobbet. Najs!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0