Synd om mig

Jädrar, vad sjuk jag är! Igen!  :(  Jag som är sjuk väldigt sällan är nu sjuk för andra gången på två månader. Galet! Det kom utan förvarning i måndags kväll när jag kom hem från Body Combat-passet. Pang bom, så var jag plötsligt sjuk. Den här gången följer det dessutom inte den vanliga rutinen (jag kan mina förkylningar väldigt väl), så jag börjar misstänka att det nog inte är en förkylning utan kanske influensa. Med en av mina vanliga förkylningar borde det ha vänt i går, men i stället har jag fortfarande hög feber och är mycket sämre än vad jag brukar vara. Eller så kanske det är halsfluss, för jag har j-----t ont i halsen för fjärde dagen i rad...  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0