Bra dag

Jag har haft en rolig och spännande dag hos veterinären i dag. Vi hade patienter non-stop, så vi hade mycket att göra. Bland annat gjorde vi två kirurgiska ingrepp, ett inbokat och ett oplanerat. Det här var dessutom min första dag utan någon avlivning. Skönt!  :)
 
Direkt efter praktiken åkte jag till gymmet och körde ett Body Pump-pass. Det var första träningen efter förkylningen så jag tog det lite lugnt. Det kändes att det är 10 dagar sedan jag tränade senast och att jag har varit sjuk. Man tappar ju så mycket ork när man är sjuk trots att det bara handlar om en dryg vecka. Men det är bara att ge sig på det igen; i morgon blir det step och i övermorgon blir det Body Combat.  :o)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Och hade det funnits en "Gilla"-knapp här så hade jag tryckt på den! ;)

2013-01-09 @ 09:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0