Mycket bio blir det i år

I går var det min födelsedag och som flera gånger tidigare fyllde jag 27 igen.  :o)
Jag var fortfarande väldigt förkyld när jag vaknade och dagen började med ännu en avlivning, men efter det blev det bara bättre. När jag kom hem från praktiken låg både födelsedagskort och en present(!) och väntade i brevlådan.  :D  *Oväntat*  Presenten kommer jag att ha glädje av, för bio är ett trevligt nöje som jag inte har haft möjlighet att unna mig alltför ofta den sista tiden.
 
 
Efter en snabb dusch, klädombyte och lite piffning träffade jag Jeanette, Linda, Claes och hans bror Martin på stan. Vi åt mat på "Texas Long Horn" och när vi satt där och väntade på maten fick jag fler presenter! Jag som inte förväntade mig några presenter alls; jag ville bara ha lite sällskap på min födelsedag!  :D
 
Ytterligare två presentkort på bio, så nu blir det verkligen ett bio-år i år!  :)   Jag fick även ett presentkort på en valfri drink, och när jag vände på det så var det en överraskning till på baksidan; ett presentkort som jag kan använda i en djuraffär.  :)
 
 
Mätta och belåtna gick vi vidare till "Riva" där jag utnyttjade mitt presentkort på en drink. Det blev en favorit, Rosa Pantern.  :)
 
 
God mat, trevligt sällskap och oväntade presenter = en bra födelsedag!  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0