Lite blandat

Jag har hostat i tre veckor och natten till i går var riktigt jobbig; jag sov inte alls på hela natten för att jag hostade så mycket. Jag var helt förstörd på jobbet i går, men eftersom jag jobbar på ett djursjukhus så tog jag tillfället i akt och gick in på akuten och sa "Hjälp mig, jag orkar inte hosta mer!". De skickade mig vidare in till vård där jag fick några piller Bisolvon att knapra på. Får se om det hjälper något.  :)
Men snacka om att jag var trött i går när jag inte hade sovit på natten. Jag la mig 17.45 och sov tills mobilen larmade 06.10 i morse!  :O
 
I går fick Raven det sista pillret av kosttillskottet som hon har ätit sedan februari. Eftersom det inte verkar ha hjälpt något har veterinären och jag kommit överens om att hon inte ska äta det mer, i alla fall inte för tillfället. Vi funderar på att i stället ge henne en kortison-kur och se om det får blodet i urinen att minska.  :/
 
I morgon är jag ledig. Så skönt! Får se om det blir lite sol och bad på dagen. På kvällen blir det i alla fall roligheter!  :D

Kommentarer
Postat av: joly

Frågan är om dom hjälper så mycket... http://www.expressen.se/halsa/hostmediciner-inte-effektivare-an-kranvatten/

Ring VC istället å be om Cocillana-Etyfin, bästa medicinen ever. ;) Det gjorde jag när jag hade hostat i flera veckor, fick den utskriven utan att ens gå dit. :) http://joly.blogg.se/2011/december/ah-vad-skont.html

2013-07-16 @ 22:36:13
URL: http://joly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0