Påsken

I fredags åkte jag söderut för att hälsa på en del av den släkten som jag inte träffar så ofta. På gården där de bor hade det nyligen fötts lamm.  :)  Ett av dem var tyvärr bortstött av sin mamma så den lilla matas med flaska var tredje timma dygnet runt.
 
 
När jag skulle åka hem i går gjorde jag en avstickare på vägen och hälsade på hos min vän Eleonor och hennes familj. Där fick jag ett alldeles eget "påskägg".  :)
 
 
I dag var jag "hemma" för lite umgänge med den delen av släkten som jag träffar ofta. Jag gav varsin mössa med katter på till systerdotter och kusindotter. Tyvärr var det ganska svårt att få en bra bild på dem med mössorna på, så det blir en bild med enbart mössorna.  ;o)
 
 
I morgon ska jag bara vara hemma hos mina kissar och ta det lugnt. Måste ju vila upp mig lite efter all mat och allt godis som jag har ätit den här helgen.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0