Simone

Shit, vilken träningsvärk jag har i dag! Den sitter bara på insidan av låren konstigt nog!  :O  Jag kan inte komma på vilken övning på träningspasset i går som tog så bra just där. Ont gör det i alla fall, och jag rör mig inte särskilt graciöst i dag.  :/
 
Stormen Simone som drog fram över södra Sverige i går kväll och i natt kom inte hit. Vid midnatt började det blåsa rejält och det märktes att vindarna tog i ordentligt, men det blev inte värre än så som tur var. Simone passerade lite längre söderut och precis som en storm gör så ställde den till det där den drog fram. Ganska skönt att vi slapp stormen den här gången; jag minns hur det var när stormen Gudrun passerade här i början av januari 2005 och även stormen Per i januari 2007.  :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0