Slappar-söndag

Det blev en helkväll med Pia i går. Först åt vi mat på Ming Palace och sedan gick vi till Mörner´s för att ta "en" öl. Jag kom hem strax efter halv två i natt.  :)
 
I dag är jag inte lika duktig som jag var i går. Jag kan knappt röra mig; jag har träningsvärk i nästan hela kroppen efter Combat-passet i går förmiddag. Värst är det i ryggen, så jag har bara flyttat mig mellan sängen och soffan. Det blir nog inget Body Jam-pass i kväll som jag hade tänkt, för min kropp vill förmodligen inte att jag ska träna i dag. Så jag fortsätter söndagen med att ligga på soffan. Men jag har inte dåligt samvete för det; det är ett typiskt ligga-på-soffan-väder i dag med blåst och regn.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0