Lite rock

I går kväll var jag, Pia och Annette på konsert. Pia hade fått fribiljetter så vi gick till "Backstage" för att se Sick Puppies. Jag hade tänkt att vara nykter och gå hem tidigt. Det blev inte riktigt så. Jag blev bjuden på både alkoläsk, cider och öl (inte bara en av varje!) och kom i säng vid 3-tiden i natt.  :O
 
När mobilen larmade i morse kände jag mig lite sliten. Jag fick kämpa mig ur sängen för att ta på mig träningskläder och knalla iväg till gymmet. Japp, det var dags för ett nytt Body Combat-pass. Med tanke på hur jag kände mig när jag vaknade, och med tanke på hur fruktansvärt trött jag blev på Combat-passet i torsdags, så trodde jag inte att jag skulle orka köra ett pass i dag. Men är det inte konstigt? I dag blev jag inte alls lika trött, och det då trots intaget av alkohol i går.  :O  Märkligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0