Nya kanaler

När jag flyttade in i min lägenhet (för många år sedan) hade huset sju eller åtta tv-kanaler. Sedan försvann en efter en tills det bara var fem kanaler kvar, och det är vad det har varit i alla år. Ända tills nu. Äntligen har vårt hus kommit in i framtiden också. Nu finns det minst 15 kanaler.  :)  När jag startade tv-n i kväll så var två av mina fem kanaler inte längre rätt utan några helt andra. De två som borde ha varit där jag har haft dem förut har alltså bytt plats, så nu måste jag leta rätt på dem + alla andra nya kanaler som ska finnas. Hoppas bara att det går att ratta in dem på min gamla tv.  :O
 
Jag skyndade mig hem från jobbet i dag för att vara med på lite pubquiz i kväll. Nej, mitt lag vann inte. Men det var gott med öl.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0