Spännande paket

Det har varit en lördag med mycket OS-tittande.  :)  Men i dag har det nästan varit som julafton också. Jag fick en stor kartong av min vän Annika, och det var så roligt att öppna den och se vad som fanns i. Den var nämligen proppfull med scrap-saker som hon gav bort till mig!  :D
 
Jag har också varit (och är fortfarande) lite orolig för min skruttgubbe Otis. Sent i går kväll upptäckte jag nämligen att han har en stor böld på rumpan precis nedanför svansen. Den är hård och det rinner vätska ur den. Jag vet inte om det är en analsäck som är inflammerad eller om det är en helt annan slags böld. Han verkar inte ha alltför ont som tur är, men det lutar åt att det blir ett veterinärbesök på måndag. Kanske för sista gången?  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0