Grattis mig!

Vilken dag jag hade i går!  :D  Jag fyllde som vanligt "27" år, men eftersom det var en speciell 27-årsdag så ville jag fira den med att göra något minnesvärt. Så jag åkte tillsammans med syrran, Maria, Jeanette, Åsa och Linda till Söderköpings Brunn.
 
När jag kom in på hotellrummet fick jag min första överraskning; en flaska bubbel och tilltugg.  :D
 
 
 
Vi tillbringade eftermiddagen med att sitta i bubbelpoolen och att få olika behandlingar. Jag valde en Bodyscrub. Så skönt!  :)
 
 
Efter en lång stund på relaxavdelningen var det dags för Afternoon tea.  :P
 
 
Catrin gjorde oss sällskap när vi fikade och hon hade med sig mera bubbel till mig.
 
 
Medan vi fikade fick jag min andra överraskning, en present från tjejerna! För mig var det en tillräcklig present att de ville följa med till Söderköpings Brunn och umgås med mig på min födelsedag, så när de gav mig en "riktig" present också så blev jag nästan mållös.  :O
 
 
När vi var mätta av alla bakverk så gick vi tillbaka till relaxavdelningen en stund innan det började bli dags att göra oss i ordning till middagen. Efter lite piffande så samlades vi på mitt hotellrum för att skåla för mig. Då fick jag min tredje överraskning!  :O  Ett jättefint rockigt silverarmband av syrran.  :o)
 
 
Middagen inleddes med en fördrink innan det var dags för trerätters:
 
 
Mätta och nöjda avslutade vi kvällen med en drink i loungen. Jag drack en Blue Lagoon.  :)
 
 
Efter att ha sovit i väldigt sköna sängar vaknade vi lagom tidigt i morse och åt frukostbuffé innan det var dags att åka hem. Jag åkte sedan vidare "hem" för att bli gratulerad av de där hemma också. Där fick jag ananaspaj som jag hade önskat.  :)
 
Jag hade en väldigt bra och trevlig födelsedag, den blev mycket bättre än vad jag hade föreställt mig. Jag är så nöjd, tacksam och överväldigad!  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0