Vid havet

Jag har haft två härliga dagar med mycket sol, värme och mat. :)
I går morse åkte jag och Pia till hennes mammas stuga vid kusten. Vädret var kanon; inte ett moln på himlen.  :D
 
 
Så fort vi kom fram blev det bikini-läge. Först låg vi i trädgården en stund, men efter lunch gick vi ner till bryggan och lade oss på den i stället. Så skönt! Efter ett antal timmar i solen var det dags för middag; grillat.  :)
 
 
Det var underbart varmt även på kvällen; jag bytte inte bikinin mot varmare kläder förrän vid 21-tiden.  :)
 
När vi vaknade i morse hoppade jag direkt i bikinin och tillbringade hela förmiddagen i solstolen i trädgården. Strax efter lunch var det dags för mig att åka hem. Jag var bara hemma och tog en dusch, för jag var bjuden på födelsedagsfirande på kvällen. Där bjöds det på mycket mat och fika, och som vanligt trevligt sällskap.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0